Liczy się tylko tu i teraz - List of random thoughts.

Błądząc w czeluściach Internetów natknęłam się na kilka blogów, na których pojawił się post tego rodzaju. Tu, teraz, dziś. Pojawiam się tu od święta, więc dziś możecie sprawdzić, co mnie zajmuje w tak wyjątkowym dniu. 


PRACUJĘ nad planem przyszłości doskonałej. 
GOTUJĘ za każdym razem lepiej.
PIJĘ nałogowo kawę.
CZYTAM poezję - permanentnie i namiętnie.
CHCĘ, żeby każde dziecko na świecie miało powody do uśmiechu.
PATRZĘ na moje miasto. Uwielbiam widok z okna mojego pokoju, przywołuje miłe wspomnienia i wywołuje we mnie błogostan.
GRAM w fifę 14, a właściwie to się uczę. 
TRACĘ czas w Internetach.
MARZĘ o lenistwie na skąpanym w słońcu nadmorskim brzegu.
CIESZĘ SIĘ, gdy są przy mnie ci, których kocham.
DĄŻĘ DO spełnienia marzeń.
UWIELBIAM się przytulać.
ZASTANAWIAM SIĘ co przyniesie los.
KOCHAM czule.
MAM NADZIEJĘ, że miłość, aż po przepiękną wspólną starość, jest możliwa.
ZDUMIEWA MNIE fakt, że niemożliwe staje się możliwe.
PODĄŻAM ZA głosem serca.
DOCENIAM to, że jesteśmy zdrowi.
WIEM, że nic nie dzieje się przez przypadek.
MYŚLĘ nazbyt romantycznie, ciut nie Mickiewicz.
PLANUJĘ w przyszłości zbudować kochającą rodzinę.
OTWIERAM oczy i wpatruję się w ścianę gdy nie mogę zasnąć, bo atakują mnie różne myśli.
ŚMIEJĘ SIĘ z gry słów, które powodują zabawne nieporozumienia. 
WIERZĘ, że to co dajemy od siebie innym, zawsze do nas wraca.

Teraz Ty! : > 

4 komentarze:

  1. ej, to naprawdę jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. karma istnieje:D też wierzę ;> : *

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie powiedziane - napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wzruszona! Sama muszę sobie odpowiedzieć na te zagadnienia i zawiesić na ścianie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK